Browsing İletişim Bilimleri ve Medya Bölümü by Author "Bulunmaz, Baris"
Now showing items 1-7 of 7
-
Basın İşletmeleri İçin Yeni Ekonomi Kavramının Anlamı ve Yarattığı Etkiler
Bulunmaz, Baris (2013-12-15)Basın işletmeleri küreselleşmenin etkilerinin günden güne artarak hissedildiği günümüz ekonomik ve sosyal yaşamında, her yıl bir önceki yıla oranla etkinliğini ve gücünü daha fazla yükseltmektedir. Aynı zamanda ortaya ... -
Postmodern Dünyanın Gerçeküstü Mekanları: Sosyal Paylaşım Siteleri
Bulunmaz, Baris (Reklam Yaratıcıları Derneği Yayınları - Beslenme Saati Kitapları, 2013-09-15)Bu çalışmada öncelikli olarak teknolojik devrimin getirdiği ‘yeni dünya düzeni’ ele alınacak, daha sonra ise internet ve sosyal paylaşım sitelerinin çerçeveyi çizdiği ve yeni yeni alışmaya başladığımız farklı bir alana ... -
Sorun ve Kriz Yönetimi
Bulunmaz, Baris (Beta Yayıncılık, 2014-12-15)Bu çalışmada, öncelikle krizin ne olduğu, özellikleri, kriz süreci ve türleri, krize yönelik planlama ve kriz dönemlerinde yapılması gereken faaliyetler gibi kriz yönetim sürecine ilişkin olarak kavramsal bir çerçeve ... -
Surreal Venues of the Postmodern World: Social Networking Sites
Bulunmaz, Baris (2015-04-15)In this study, primarily the 'new world order', which is brought by the technological revolution, will be discussed, then critical perspective with both positive and negative aspects will be introduced to a different area, ... -
Yeni İletişim Teknolojileriyle Değişen Medya Yayıncılığı: Yeni Medyada İçerik Üretimi ve Sunumu
Bulunmaz, Baris (Sakarya Üniversitesi Yayınları, 2015-08)Altyapısı internete ve internet teknolojilerine dayanan bir üst kavram olarak tanımlanabilecek olan yeni medya, geleneksel medya anlayışından çok daha farklı özellikleri içinde barındıran ve içeriğin kalitesi kadar; ... -
Yeni Medya Eski Medya’ya Karşı: Savaşı Kim Kazandı ya da Kim Kazanacak?
Bulunmaz, Baris (2014-12-15)Teknolojinin tetiklediği yeni dünya düzeni, eski uygulamaları ve alışkanlıkları tamamen değiştirmektedir. İnternetin yarattığı ve temel altyapısını oluşturduğu yeni medya ve internet teknolojileri, artık „eski medya‟ ... -
Yeni Medyada Nefret Söylemi ve Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
Bulunmaz, Baris (2015-02-01)17. yüzyılın başlarından itibaren gazeteler bugünkü niteliksel ve niceliksel biçiminde olmasa da kitle iletişimini başlattı. 1. Dünya Savaşı’ndan sonra radyonun, 2. Dünya Savaşı’ndan sonra ise televizyonun yaygınlaşması ...