• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   e-Arsiv@Uskudar : Digital Archive System
  • İletişim Bilimleri ve Medya Bölümü
  • Search
  •   e-Arsiv@Uskudar : Digital Archive System
  • İletişim Bilimleri ve Medya Bölümü
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Pazarlama İletişimi Açısından İnternet Ortamında Kullanılan Ağızdan Ağza Pazarlama Tekniklerinin Marka Tercihine Etkisi 

Toros Dapiapis, Nihal (2016)
Pazarda her geçen gün artan marka sayısı tüketicinin tercihini zorlaştırırken, üreticinin/marka sahibinin de rakipleri arasında fark edilmesini güçleştirmektedir. Piyasada yaşanan bu değişimler sonucunda işletmeler ...

DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Toros Dapiapis, Nihal (1)
SubjectAğızdan ağza pazarlama (1)Dijital pazarlama (1)Elektronik ağızdan ağıza pazarlama (e-WOMM) (1)Marka tercihi (1)Pazarlama iletişimi (1)... View MoreDate Issued2016 (1)

DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV