• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   e-Arsiv@Uskudar : Digital Archive System
  • İletişim Bilimleri ve Medya Bölümü
  • Search
  •   e-Arsiv@Uskudar : Digital Archive System
  • İletişim Bilimleri ve Medya Bölümü
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Pazarlama İletişimi Açısından İnternet Ortamında Kullanılan Ağızdan Ağza Pazarlama Tekniklerinin Marka Tercihine Etkisi 

Toros Dapiapis, Nihal (2016)
Pazarda her geçen gün artan marka sayısı tüketicinin tercihini zorlaştırırken, üreticinin/marka sahibinin de rakipleri arasında fark edilmesini güçleştirmektedir. Piyasada yaşanan bu değişimler sonucunda işletmeler ...
Thumbnail

An Evaluation on the Analysis of Communication Faculties and Education System Compliance with New Communication Technologies in Turkey 

BULUNMAZ, BARIŞ (2016-04)
One of the disciplines covered in the social sciences is communication sciences. Communication; when considered from an overall and simple perspective, is defined as the transfer of messages between sender and receiver. ...
Thumbnail

Yeşilçam Sineması’nda İstanbul - Değişen Kültür ve Toplumsal Yaşam 

BULUNMAZ, BARIŞ; OSMANOĞLU, ÖMER (İBB Kültür A.Ş. Yayınları, 2016-05)
1950’li yıllardan itibaren Türkiye’de, şehirler hızla dönüşmeye ve yeni değerler yaygınlık kazanmaya başlamıştır. Yeşilçam Sineması’nın doğduğu bu dönemde, yönetmenler ve senaristler mevcut değişimlere bigâne kalmamış ve ...
Thumbnail

İstanbul’un 100 Sinema Salonu 

BULUNMAZ, BARIŞ; OSMANOĞLU, ÖMER (İBB Kültür A.Ş. Yayınları, 2016-01)
Dünyanın en güzel şehirlerinden biri olan İstanbul, birçok kültürel özelliğinin ve güzelliğinin yanında, sinema salonları ile de kendine has eşsizliğini ve farklılığını gösterir. Geçmişten günümüze kültürel mirasın değerli ...
Thumbnail

Çocuk Suçları ve Medyanın Etik Sorumluluğu 

BULUNMAZ, BARIŞ (Sentez Yayıncılık, 2016-01)
Bir ülkenin gelişmesi ve uluslararası alanlarda saygın bir konuma yerleşmesi için, ekonomiye yönelik yapılan çalışmalar ve bunun neticesinde meydana gelen ilerlemeler kadar toplumsal anlamda yapılan yatırımlar da son derece ...
Thumbnail

Nationalism and Psychology in the Ottoman Press 

Odabasi, İsmail Arda (2016)
Multidisipliner ve interdisipliner bir yaklaşımın gözetilmeye çalışıldığı bu makalede, Osmanlı Devleti’nin “dağılma dönemi” olarak anılan son yıllarında doğan üç alanın gelişimleri ve birbirleriyle kesişme noktaları üzerinde ...

DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBULUNMAZ, BARIŞ (4)OSMANOĞLU, ÖMER (2)Odabasi, İsmail Arda (1)Toros Dapiapis, Nihal (1)SubjectAğızdan ağza pazarlama (1)Dijital pazarlama (1)Elektronik ağızdan ağıza pazarlama (e-WOMM) (1)II. Meşrutiyet (1)Marka tercihi (1)Medya, Çocuk, Suç, Etik, Hürriyet Gazetesi (1)Osmanlı Matbuatı (1)Pazarlama iletişimi (1)Psikoloji (1)Sinema, İstanbul, Sinema Salonları (1)... View MoreDate Issued
2016 (6)

DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV