Search
Now showing items 1-6 of 6
Pazarlama İletişimi Açısından İnternet Ortamında Kullanılan Ağızdan Ağza Pazarlama Tekniklerinin Marka Tercihine Etkisi
(2016)
Pazarda her geçen gün artan marka sayısı tüketicinin tercihini
zorlaştırırken, üreticinin/marka sahibinin de rakipleri arasında fark
edilmesini güçleştirmektedir. Piyasada yaşanan bu değişimler sonucunda
işletmeler ...
An Evaluation on the Analysis of Communication Faculties and Education System Compliance with New Communication Technologies in Turkey
(2016-04)
One of the disciplines covered in the social sciences is
communication sciences. Communication; when considered from an
overall and simple perspective, is defined as the transfer of messages
between sender and receiver. ...
Yeşilçam Sineması’nda İstanbul - Değişen Kültür ve Toplumsal Yaşam
(İBB Kültür A.Ş. Yayınları, 2016-05)
1950’li yıllardan itibaren Türkiye’de, şehirler hızla dönüşmeye ve yeni değerler yaygınlık kazanmaya başlamıştır. Yeşilçam Sineması’nın doğduğu bu dönemde, yönetmenler ve senaristler mevcut değişimlere bigâne kalmamış ve ...
İstanbul’un 100 Sinema Salonu
(İBB Kültür A.Ş. Yayınları, 2016-01)
Dünyanın en güzel şehirlerinden biri olan İstanbul, birçok kültürel özelliğinin ve güzelliğinin yanında, sinema salonları ile de kendine has eşsizliğini ve farklılığını gösterir. Geçmişten günümüze kültürel mirasın değerli ...
Çocuk Suçları ve Medyanın Etik Sorumluluğu
(Sentez Yayıncılık, 2016-01)
Bir ülkenin gelişmesi ve uluslararası alanlarda saygın bir konuma yerleşmesi için, ekonomiye yönelik yapılan çalışmalar ve bunun neticesinde meydana gelen ilerlemeler kadar toplumsal anlamda yapılan yatırımlar da son derece ...
Nationalism and Psychology in the Ottoman Press
(2016)
Multidisipliner ve interdisipliner bir yaklaşımın gözetilmeye çalışıldığı
bu makalede, Osmanlı Devleti’nin “dağılma dönemi” olarak anılan son
yıllarında doğan üç alanın gelişimleri ve birbirleriyle kesişme noktaları
üzerinde ...