• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   e-Arsiv@Uskudar : Dijital Arşiv Sistemi
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü Akademik Makale Listesi
  • Öğe Göster
  •   e-Arsiv@Uskudar : Dijital Arşiv Sistemi
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü Akademik Makale Listesi
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

An Optimum and Effective Drawing Teaching System in Engineering,

Thumbnail
Göster/Aç
2012011982761745.pdf (272.8Kb)
Tarih
2012
Yazar
Ucan, Rustu
Metadata
Tüm öğe kaydını göster
Özet
In this study, the authors shall illustrate the difficulties, pros and cons of “Technical Drawing” courses in engineering curriculums. The authors also show the efficiency, effectiveness of students’ grasping the engineering drawing concepts in depth. The authors have conducted a survey on students and their instructors for teaching the course. Whether the course should be taught with manual handling and then computerized or starting with computer aid and finishing the content of the course, the authors shall also go in detail of syllabus how the drawing rooms and aid tools will be. This part of study shall look into the ergonomics, safety and conditions of classrooms. Responses of 300 students will be shared in this presentation. Statistical analysis will detect the effects of different factors involved in the questionnaire.
URI
http://earsiv.uskudar.edu.tr/xmlui/handle/123456789/380
http://www.davidpublishing.com/DownLoad/?id=3121
Collections
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü Akademik Makale Listesi

DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV