• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   e-Arsiv@Uskudar : Digital Archive System
  • İletişim Bilimleri ve Medya Bölümü
  • İletişim Bilimleri ve Medya Bölümü Yayınlanan Kitap Listesi
  • View Item
  •   e-Arsiv@Uskudar : Digital Archive System
  • İletişim Bilimleri ve Medya Bölümü
  • İletişim Bilimleri ve Medya Bölümü Yayınlanan Kitap Listesi
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Yeni İletişim Teknolojileriyle Değişen Medya Yayıncılığı: Yeni Medyada İçerik Üretimi ve Sunumu

Thumbnail
View/Open
8.pdf (1.278Mb)
Date
2015-08
Author
Bulunmaz, Baris
Metadata
Show full item record
Abstract
Altyapısı internete ve internet teknolojilerine dayanan bir üst kavram olarak tanımlanabilecek olan yeni medya, geleneksel medya anlayışından çok daha farklı özellikleri içinde barındıran ve içeriğin kalitesi kadar; hızının,görselliğinin ve sunumunun da ön planda olduğu bir medya yayıncılığını getirmiştir. Okuma alışkanlığı değişen, çabuk sıkılan, görselliğe önem veren, hızın belirleyici olduğu bir rekabet ortamı içerisinde özne konumda bulunan genç nüfuslar ve yeni medya kullanıcıları için, üretilen içerik ve o içeriğin sunum şekli, yeni medyanın yayıncılık anlayışı bakımından en temel sorunsal olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu çalışmada, yeni iletişim teknolojileri ile değişen medya anlayışının veyayıncılığının ön planda olduğu bir medya sektörü değişimi göz önüne alınarak, yeni medyaya yönelik olarak içerik üretiminin ve sunumunun ne şekilde yapılması gerektiği konusuna çözümler bulmak amaçlanmıştır. Bu çerçevede, çalışmada öncelikli olarak geleneksel medya, yeni medya ve yeni medyanın özellikleri çerçevesinde teorik bir bakış açısı gerçekleştirilecektir. Daha sonra ise yeni medyanın hedef kitlesi ve bu hedef kitlenin beklentileri dikkate alınarak, yeni medyanın ürettiği içeriğin ve bu içeriğin sunum biçiminin nasıl olması gerektiği ve ne gibi özellikler taşıması gerektiği gibi konular üzerinde durulacaktır. Daha sonra ise, yeni medyada içerik üretimi ve sunumu konusunda uluslararası anlamda başarılı örnekler verilerek, genel bir değerlendirme ve analiz yapılacaktır. Son olarak da, yakın gelecekte karşımıza çıkabilecek durumlara ilişkin olarak, mevcut durumun gereklilikleri ve farklılıkları ön planda bulundurularak, ne şekilde başarılı ve rekabetçi adımlar atılması gerektiği yönünde, öngörülerde bulunulacaktır.
URI
http://earsiv.uskudar.edu.tr/xmlui/handle/123456789/588
Collections
  • İletişim Bilimleri ve Medya Bölümü Yayınlanan Kitap Listesi

DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV