Show simple item record

dc.contributor.authorBulunmaz, Baris
dc.date.accessioned2016-08-04T10:54:21Z
dc.date.available2016-08-04T10:54:21Z
dc.date.issued2015-08
dc.identifier.citationİletişim Çalışmaları 2015, ed. Aydın Ziya Özgür ve Aytekin İşman, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, 2015tr_TR
dc.identifier.urihttp://earsiv.uskudar.edu.tr/xmlui/handle/123456789/588
dc.description.abstractAltyapısı internete ve internet teknolojilerine dayanan bir üst kavram olarak tanımlanabilecek olan yeni medya, geleneksel medya anlayışından çok daha farklı özellikleri içinde barındıran ve içeriğin kalitesi kadar; hızının,görselliğinin ve sunumunun da ön planda olduğu bir medya yayıncılığını getirmiştir. Okuma alışkanlığı değişen, çabuk sıkılan, görselliğe önem veren, hızın belirleyici olduğu bir rekabet ortamı içerisinde özne konumda bulunan genç nüfuslar ve yeni medya kullanıcıları için, üretilen içerik ve o içeriğin sunum şekli, yeni medyanın yayıncılık anlayışı bakımından en temel sorunsal olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu çalışmada, yeni iletişim teknolojileri ile değişen medya anlayışının veyayıncılığının ön planda olduğu bir medya sektörü değişimi göz önüne alınarak, yeni medyaya yönelik olarak içerik üretiminin ve sunumunun ne şekilde yapılması gerektiği konusuna çözümler bulmak amaçlanmıştır. Bu çerçevede, çalışmada öncelikli olarak geleneksel medya, yeni medya ve yeni medyanın özellikleri çerçevesinde teorik bir bakış açısı gerçekleştirilecektir. Daha sonra ise yeni medyanın hedef kitlesi ve bu hedef kitlenin beklentileri dikkate alınarak, yeni medyanın ürettiği içeriğin ve bu içeriğin sunum biçiminin nasıl olması gerektiği ve ne gibi özellikler taşıması gerektiği gibi konular üzerinde durulacaktır. Daha sonra ise, yeni medyada içerik üretimi ve sunumu konusunda uluslararası anlamda başarılı örnekler verilerek, genel bir değerlendirme ve analiz yapılacaktır. Son olarak da, yakın gelecekte karşımıza çıkabilecek durumlara ilişkin olarak, mevcut durumun gereklilikleri ve farklılıkları ön planda bulundurularak, ne şekilde başarılı ve rekabetçi adımlar atılması gerektiği yönünde, öngörülerde bulunulacaktır.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherSakarya Üniversitesi Yayınlarıtr_TR
dc.subjectYeni İletişim Teknolojileritr_TR
dc.subjectMedya Yayıncılığıtr_TR
dc.subjectİçerik Üretimitr_TR
dc.titleYeni İletişim Teknolojileriyle Değişen Medya Yayıncılığı: Yeni Medyada İçerik Üretimi ve Sunumutr_TR
dc.typeBook chaptertr_TR
dc.contributor.departmentÜsküdar Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Sistemleritr_TR
dc.contributor.authorIDTR102380tr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record