Reklam Tasarımı ve İletişimi Bölümü: Recent submissions
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Televizyon Reklamlarının Çocuk-Aile İlişkisi ve Boş Zaman Kavramı Ekseninde Değerlendirilmesi
(2016)Pazarlama alanı çalışanları, çocuklara yönelik tüketici pazarını, çocukların, ailenin diğer üyelerinin satın alma kararı üzerinde etkin bir rol oynayabilmeleri ve onları etkileyebilmeleri nedeniyle zengin bir pazar olarak ... -
İletişim Odaklı Pazarlama (Tüketiciden Müşteri Yaratmak)
(MediaCat Kitapları, 2014-03)Adını ne koyarsak koyalım fark etmez, yeni bir pazarlama döneminde yaşıyoruz. Bu yeni dönemde zihninde küçük bir yer edinerek tüketicinin dikkatini çekmek, tüketiciyi ürün veya hizmetinizi satın almaya ikna etmek ve nihayet ... -
Pazarlama İletişiminde Sihirli Dokunuşlar
(MediaCat Kitapları, 2013-12)Günümüzün iletişim bombardımanı altındaki toplumunda tüketicilerin markalara ve pazarlama araçlarına gösterdiği ilgi her geçen gün biraz daha azalıyor. Ve tüketicinin bir markaya ilgisini yitirmesi, o marka açısından ne ...